0 € 0,00 Incl. BTW
Uw mandje is nog leeg

Veel gestelde vragen

Bestellen

Hoe lang van tevoren moet ik mijn bestelling plaatsen?

Om de kwaliteit van onze borrelhapjes en buffetten te waarborgen en te behouden is het belangrijk dat u minimaal 7 dagen van tevoren uw bestelling plaatst. Wij adviseren even telefonisch contact met ons op te nemen indien u een bestelling wilt plaatsen voor dezelfde week, uiteraard kijken we dan graag naar de mogelijkheden!

Voor hoeveel personen kan ik een buffet bestellen?

Vanaf 20 personen kunt u een buffet of barbecue bestellen.

Heb ik wel genoeg?

Al onze buffetten zijn maaltijdvullend. Voor een volwassene met een normaal eetpatroon is het ruim voldoende. Twijfelt u over de hoeveelheden? Onze medewerkers geven graag telefonisch advies 0297-367979

Wat krijg ik allemaal geleverd?

Naast uw bestelling ontvangt u van ons:

  • Warmhoudapparatuur (indien nodig)
  • Opschepbestek
  • Servetten
  • Pepermunt

Borden en bestek leveren wij niet standaard mee, maar kunt u wel meebestellen voor €1,20 per set. Disposable borden van geperst suikerriet en bio plastic bestek zijn te bestellen voor €0,55 per set.

Houden jullie rekening met allergieën?

Geen probleem, graag wel even aangeven als u de bestelling plaatst.

Verhuren jullie ook meubilair, tenten etc?

Zeker! In combinatie met de afname van onze catering, verhuren wij ook meubilair, tenten en meer! U vindt onze non-food producten in het linkernavigatiemenu op de website.

Kan ik ook dranken en glaswerk bestellen?

In combinatie met de afname van onze catering verzorgen wij ook dranken en glaswerk. Het is niet mogelijk glaswerk te bestellen zonder afname van onze dranken.

Kan ik de order nog wijzigen?

Tot 7 dagen van tevoren kunt u nog wijzigingen aan ons doorgeven. Ook het definitief aantal personen kun je tot een week van te voren aan ons doorgeven. Binnen 7 dagen is het niet meer mogelijk de order te wijzigen. De wijzingen kunt u per e-mail info@cateringaelsmeer.nl of telefonisch 0297-367979 aan ons doorgeven.

Levering

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?

De afleverdatum- en tijd staat vermeld op de eerste pagina van uw offerte of order bevestiging.

Leveren jullie ook op zondag?

Zeker! Wij leveren 7 dagen per week, dus ook op zondag.

Wordt mijn buffet warm bezorgd?

Ja, wij leveren uw buffet standaard warm aan. Warmhoudapparatuur leveren wij standaard mee, waardoor het buffet goed warm blijft.

Hoe worden de borrelhapjes geleverd?

Onze borrelhapjes worden geleverd op mooie schalen in een gekoelde thermobox. U hoeft de borrelhapjes dus niet in uw koelkast te plaatsen.

Staat uw vraag er niet bij?

Neemt u dan contact met ons op via 0297-367 979 of via info@cateringaelsmeer.nl. Wij helpen u graag!

Betalen

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op de website zijn bedragen inclusief de BTW.

Rekenen jullie bezorgkosten?

Voor het bezorgen rekenen wij een kleine toeslag, dit kunt u terug vinden op de offerte en/of bevestiging. Binnen Aalsmeer en Kudelstaart bezorgen wij gratis. Bent u benieuwd naar de bezorgkosten in uw woonplaats? Neem dan even contact met ons op of vul het offerte formulier in op onze website. Het is ook mogelijk uw bestelling af te halen in Aalsmeer.

Moet ik extra betalen voor de afwas?

Nee, u betaalt niets extra's voor de afwas. U kunt alle goederen vuil aan ons retour geven. Wij vragen u wel vriendelijk om even de grove etensresten te verwijderen.

Is het mogelijk een BTW factuur te ontvangen?

Zeker, op de factuur staat de BTW vermeld.

Staat uw vraag er niet bij?

Neemt u dan contact met ons op via 0297-367 979 of via info@cateringaelsmeer.nl. Wij helpen u graag!